onsdag 4 april 2012

Jag och bloggförändringar

Årstiden ute har förändrats och snön har smält bort så jag tyckte det var dags för mig att byta header, den var lite väl snöig den jag hade. Hoppas den nya duger för ett tag!
Det är nästan pinsamt hur konservativ jag kan vara i vissa frågor, till exempel när det gäller förändringar i bloggen. Det tar alltid jättelång tid innan jag tar mig för att göra någon förändring i bloggen, även fast jag vet att det förmodligen är till det bättre! Jag är ju liksom van vid hur det brukar vara... Sen blir jag oftast jättenöjd sen, när jag äntligen har förmått mig att göra det! Borde lära mig det någon gång. Ni kan ju tänka er hur lång tid det tog för mig att bestämma mig för att byta bloggadress och sedan göra det! Kära nån...

2 kommentarer:

Marie sa...

Så snygg header! Gillas! :D
Var kommer bilden från?

Sofie sa...

Marie: Tack! Vad bra :D
Det är "Vårhallen" utanför Simrishamn, vid havet.