onsdag 25 april 2012

Ett paket rullader

Hade lite jobbiga grejer att göra idag och då passade det ypperligt att mitt paket hade kommit som jag har beställt för presentpengar. Så när jag var klar med det jobbiga cyklade jag iväg och hämtade ut paketet som belöning!

I paketet låg dessa, värmespolar från BaByliss! Rullader, som Henric kallar dem.

Var tvungen att prova dem på en gång!

Blev en lite tokig bild som ni får med på köpet.

Använde mig av de största spolarna och hade dem inte i så länge. Ska verkligen bli intressant att testa fler gånger och få in snitsen lite! Väldigt snabba och smidiga var de i alla fall. Tror det kan bli riktigt, riktigt bra det här.

Kan tillägga att jag lockade håret nästan varenda dag under ungefär halva högstadiet och hela gymnasiet. Förstår inte riktigt hur jag orkade. Det kanske låter jätteknäppt för er, men det är väl samma sak som de som plattar håret var eviga dag. Bara inte lika vanligt.
Sov då i skumgummipapiljotter som jag då inte alls hade problem med att sova i. Numera tycker jag inte längre det går lika bra så jag gör det bara vid speciella tillfällen. Vanliga papiljotter är obekväma, svåra att få att sitta och måste sitta i alldeles för länge. Locktång går ju, men tar alldeles för lång tid och är jättetråkigt. Hoppas verkligen detta är en bra lösning nu, för de dagar jag vill ha lockigt hår! Jag tror faktiskt det! Lite otympligt att ta med bara.

2 kommentarer:

KNORKAN sa...

Vad söt du är! Resultatet blev fint. Kram Knorkan

Sofie sa...

Knorkan: Tack så mycket! :)