söndag 8 april 2012

En såndäringa lista igen

Jag har aldrig i mitt liv varit en av de populära.

När jag är nervös kliar det i min tunga.
Den senaste låten jag lyssnade på har jag glömt vad det var. Så längesen var det jag lyssnade på musik. Skamligt!

Om jag gifte mig nu så skulle min brudtärna vara min syster, men jag har ju redan gift mig och hon har redan varit det.
Mitt hår är i nuläget elektriskt, kärvt och inte riktigt som det ska.
När jag var fem reste vi till Norrland och hälsade på min släkt.
I julas firade vi jul på två olika ställen.
Jag borde oroa mig mindre för vad andra tycker.

När jag tittar ner ser jag en grön matta som påminner som gräs.

Det senaste roliga tillfället var när jag och Henric fnissade åt en katt i ett motorcykelspel.
Om jag var en ”Vänner”-karaktär skulle jag vara Ross tror jag.

Nästa år den här tiden har jag ingen som helst aning om vad jag gör! Spännande.

Jag har svårt att förstå att jag har varit gift i över två och ett halv år redan!

Du vet att jag gillar dig när jag föreslår att vi ska träffas.
Om jag vann ett pris skulle den första jag sa det till vara Henric, sen Marie.
Lyd mitt råd och jobba aldrig så mycket så du inte hinner med din familj.

Grejen jag just nu vill köpa är värmespolar.
Om du besökte stället där jag var född
ska du gå ner i gruvan.
Jag planerar att besöka Göteborg i maj.
Jag skulle avbryta mitt bröllop om
det skedde någon stor katastrof. Tack och lov behövde jag inte göra det.
Världen kunde klara sig utan
mygg tycker jag.

Det senaste jag köpte till mig själv var en mascara.

Det senaste någon annan köpte åt mig var presenter till min födelsedag och mat.
Mina mellannamn är
Jenny och Camilla.
På morgonen
är jag alltid trött.
Mitt hjärta
tillhör världens bästa man.
Igår kväll
åt vi påskmiddag och blev jättemätta.

Det finns en kille jag känner som jag är gift med och som jag precis jämförde med en björn.

Om jag vore ett djur skulle jag vara en trofast liten hund tror jag, som gillar att bada.
Ett bättre namn för mig vore
inget annat än Sofie tror jag. Trivs med det.

Imorgon åker vi hem till Dalarna igen.
Ikväll
har jag inga planer vad jag vet.
Min födelsedag var i förrgår.

Inga kommentarer: