lördag 30 april 2011

Sommarstugeturné

Nu äntligen blir det av att jag lägger upp bilder från vår lilla sommarstugeturné (om man nu kan kalla det turné när det handlar om två?). Maken och jag och sommarstuga, det är alla tajders det!

Vi sov i "lillstugan" vid Gänsen. Mysigt värre!


Fantastiskt mysigt med eld i spis!

Det blev frukost på bryggan i solskenet!

Satt och lyssnade på två måsar som satt och pep väldigt gulligt...

Senare på dagen åkte vi till "Budar på Môkke£bärgä". Henrics mormors fäbod i Yttermalung...


Cool sten...

Tänkte att det var dags för en bild på en människa nu...

Sippor, sippor, sippor!


Vi plockade en bukett vitsippor och tog med oss åt Henrics mormor. Hon blev så glad så!

Två mycket, mycket, mycket fina dagar!

2 kommentarer:

Erica Oline sa...

Åh så underbart!! Tänk att jag får se vackra bilder från mina drömplatser när jag måste sitta inne och plugga hela dagarna. Njuter med er! :)

Sofie sa...

Erica: Hihi, ja jag tänkte på dig när jag la upp bilderna :)