tisdag 19 april 2011

Sen sist

Nu verkar vi har fått tillbaka internet äntligen! Tänk vad van man blir att använda internet till allt möjligt jämt och ständigt! Hela vardagen blir ju liksom rubbad på något vis när man inte kan använda det... Men visst överlever man, det är klart! Och man får ju mer tid till annat... Men nu verkar det vara tillbaka och jag hoppas det håller i sig den här gången!

Idag ska det pysslas och fixas för imorgon åker vi till Lund. Stannar i Jönköping en sväng på vägen, efter Lund åker vi till Linköping och sen en extra sväng till Norrköping, så det blir mycket flängande hit och dit i några dagar... Det blir kul!

Efter klockan tre idag ska jag förresten få hämta mitt schema inför sommaren på mitt nya sommarjobb! Ska bli spännande att se hur det ser ut... Och jag är SÅÅÅ fruktansvärt glad och lättad att jag slipper slita bland ogräset på Kopparstaden i sommar!

Inga kommentarer: