lördag 30 april 2011

Att sakna utan att veta vad

Har ni känt den där känslan någon gång att ni saknar något, men vet inte riktigt vad? Så känner jag just nu, så mycket så det nästan gör ont i mig, 0ch jag vet inte varför!
Jag tror att jag saknar det där som jag brinner för, som jag gjorde en förut med dansen. Jag brinner visserligen för mig och Henric och vårt liv tillsammans och är otroligt lycklig med honom, men jag saknar något att hålla på med som jag verkligen brinner för. Något att se fram emot liksom, men jag vet inte vad det är... Men något är det som saknas. Jag tror det är något som jag tycker är riktigt, riktigt roligt att göra som jag dessutom kan göra med andra, som saknas. Skulle vilja träffa mina vänner mer, det blir alldeles för sällan och man behöver verkligen vänner! Jag vet dock inte vad det är jag söker! Svårt...

2 kommentarer:

Johanna sa...

Det är verkligen svårt att veta vad det är man saknar. Kan känna så jag med. Vi får ta en promenad och spåna...

Kram

Ps. Din blogg är jättebra!!!

E L I N sa...

Jag förstår dig verkligen. Det är viktigt att man får göra något man brinner för! Ibland kan man till och med känna den där känslan även fast man inte tycks sakna någonting alls. Det är mänskligt. PUSS