onsdag 6 april 2011

Min födelsedag i bilder

En liten genomgång av min födelsedag:

Detta var vad jag möttes av vid uppvaknandet, tack vare väldens bästa make!

Henric gav mig en påse med dillchips, vilket jag tycker var väldigt gulligt av honom. Han vet nämligen att jag tycker väldigt mycket om dem, men vi äter dem aldrig då han inte gillar dem själv...

I tvåtiden kom världens bästa syster och sällskapade och hjälpte mig med bakning.

Det vankades egendesignad chokladtårta, med hasselnötter, vit chokladmousse emellen och mörk chokladmousse ovanpå.

Detta är resultatet!

Och så hade vi fått tag på jordgubbar jättebilligt på Stora Torget. Jag som aldrig har jordgubbar på min födelsedag för att jag fyller år i april! Mums!

Och så dukades det upp och blev kalas för familjen.

Och jag var nöjd och glad och klädd så vårigt jag kunde!

Solsken fick jag också! Kanske kommer med en liten redovisning av mina fina presenter imorgon... Natti natti!

1 kommentar:

E L I N sa...

Såg väldigt trevligt ut det där! Vilken fin tårta!