måndag 11 april 2011

Förvirrad och förväntantsfull på samma gång

Känner mig för tillfället förvirrad, glad, uppspelt, stressad och lite orolig på samma gång! Ni vet ju att jag väntar på svar från intervjun jag var på i torsdags. Ska få svar i början av denna vecka, alltså kan de ringa precis när som helst just nu!
För ett tag sen ringde telefonen och jag var säker på att det var dem, men istället var det från ett annat liknande jobb som jag också har sökt, som verkade lite intresserade av mig, så om jag inte får jobbet jag varit på intervju till så ska jag till detta nya ställe istället, på onsdag. Ni kan ju kanske föreställa er min förvirring! Jag vet inte alls vad som kommer hända nu och hoppas innerligt att det blir på bästa sätt...
Nu måste jag försöka fördriva tiden på något vis, för detta gör bara att det kliar i fingrarna och jag sitter och kollar på telefonen och vill att den ska börja ringa. Tack och lov har jag en sådan tur att jag ska åka till min bror som är ledig och träffa honom och min syster! Väldigt tur skulle jag vilja säga, för dagar som dessa har jag svårt att få något gjort!

1 kommentar:

E L I N sa...

Heja heja, håller tummar!