måndag 25 april 2011

Under påsken

Nu är påsken nästan slut och jag kan väl dra en liten genomgång av vad jag har gjort sen sist. I fredags kväll åt vi påskmiddag med familjen i Veberöd, därav bilden. Det har varit kanonmysigt där nere så det var med lite sorg i hjärtat som vi lämnade alltihop...

På lördagsmorgonen bar det av mot Linköping där det skulle spelas blues. Alltså, Henric skulle spela blues, på en bluesmässa. Så då var det påskfirande, bluesmässa, bluesjam och en sväng till Norrköping för att byta högtalarlåda. Mycket trevligt alltihop! Jag tog en promenix ner till centrum i Linköping också och strosade runt medan Henric övade, det var mycket trevligt! Det är alltid kul att se en nya stad på det där viset!

1 kommentar:

E L I N sa...

uDet var min stora sorg att jag fick lov att jobba och inte kunde vara med!!!! :( Kul att det blev lyckat, iallafall! :)