måndag 2 januari 2012

Utvärdering

Nu har jag haft lite jullov på från bloggen ett tag som ni har märkt, men nu får det vara nog. Nu är det dags att ta tag i det här igen så jag inte förlorar er alla som läsare!

Jag andades väl liksom ut efter att ha klarat mig igenom min julkalender och skrivit varenda dag. Märkte ni det va? Att jag inte missade en enda dag? Känner mig rätt nöjd med det faktiskt.
Men nu till frågan, vad har ni att säga om min julkalender? Var det positivt eller negativt? Ska jag göra en ny nästa jul, eller vill ni slippa det för allt i världen? Har ni en åsikt så säg gärna: "Den var dötrist och jag är glad att den är slut. Gör aldrig om det!" eller "Det var faktiskt intressant och lite kul. Ser fram emot nästa års julkalender." Eller kanske "Det var rätt okej en gång sådär, men inget jag kanske vill se igen..."
Eller ja, säg vad ni vill! Men det kan ju vara bra att veta...

2 kommentarer:

sommar-rummet sa...

HEJ!

Jag tycker att de va jätte intressant. Väntade sååå på att du skulle göra nästa inlägg. KRAAAM

Marie sa...

Loved it! Både att du skrev intressanta saker, och att man hade minst ett inlägg att se fram emot precis varenda dag. Ser fram emot nästa års julkalender! ;D