torsdag 5 januari 2012

Årskrönika 2011

Tog en titt på min lilla årkrönika jag gjorde i bloggen för år 2010. Och så tog jag mig en titt bland mina blogginlägg under året som var och gör jag en ny, utan inbördes ordning.
År 2011 har jag:

Bott hos pappa en månad då vår vi var utan lägenhet då vår lägenhet renoverades.

Lämnat Borlänge och flyttat in i vår fina lägenhet i Falun.

Åkt till sommarstugan hela tre gånger med Marie!

Fiskat en massa.

Bakat en hel del.

Gjort egna julkort för första gången.

Varit på en möhippa.

Och två bröllop.

Sökt jobb.

Fått nytt jobb.

Varit på ett antal Benesser-spelningar.

Besökt Orsa Björnpark.

Varit på Brad Paisley på Cirkus.

Koreograferat och lett min vuxengrupp i dans.

Besökt Fuzz Guitar Show för andra året.

Firat påsk i Skåne och Linköping.

Gjort klart en min hajfilm.

Och en massa, massa annat också. Det är spännande hur mycket som rymmer i ett år egentligen! Jag måste säga att jag tycker att det här året har varit bättre än det förra!
Och ännu mer spännande är det att se vad som kommer att fylla mitt 2012 och vad som står i min nästa årskrönika. Det har jag verkligen ingen aning om!

1 kommentar:

E L I N sa...

Många kul saker helt klart! :D