tisdag 10 januari 2012

Funderingar mitt i magsjukeepidemin

Jahapp, magsjuka. Inga trevliga grejer alls. Vi befinner oss fortfarande i Dala-Järna och två andra i huset ligger i våningen under och mår pyton och får inte behålla en droppe. Jag däremot har inte ens spytt, men dåligt mår jag. Är helt slut, har ont i huvudet och är yr, men annars mår jag rätt hyffsat efter omständigheterna! Kan inte ens föreställa mig hur det är för de andra!

En sådan här dag blir jag alltid extra påmind om hur bra jag har det som har Henric och övrig familj som stöttar en när man inte orkar och pysslar om en och jag tänker på de som är helt ensamma och inte har någon alls att vända sig till. Är så tacksam för de jag har! Jag har Henric, jag har min egen familj och Henrics familj och fina vänner. Det är verkligen bra att få en extra påminnelse om hur bra jag har det, trots att jag inte mår så bra idag!

Inga kommentarer: