torsdag 26 januari 2012

Skrivarklubben Gåspennan

Idag startade jag och Marie en skrivarklubb. Skrivarklubben "Gåspennan" heter den. För oss två bara alltså. Vi ska försöka oss på att skriva på en massa olika sätt, en massa olika ämnen och former. Liksom för att komma igång med skrivandet. Vi lottade bland våra alternativ och först föll lotten på sonett. Det blir ingen mjukstart här inte!

Öppnade en ny skrivbok jag fick i julklapp. Härligt! Älskar skrivböcker med en massa tomma sidor som bara väntar på att fyllas...

2 kommentarer:

E L I N sa...

FY VAD NAJS

HEJA ER

Marie sa...

Känns spännande det här! Är taggad! :)
Blev så inspirerad av ditt blogginlägg att jag var tvungen att hitta en skrivbok till Gåspennans uppgifter jag också. Den är ljusblå, och påstår att jag bor på Seminariegatan... Hade skrivit tre sidor i den 1999, men dem rev jag ur. Den har väntat länge på att bli fylld!