torsdag 12 januari 2012

Game Boy

Nu är vi hemma igen. Dock är jag väldigt uttråkad för jag har fortfarande ingen energi så jag orkar ingenting. Då är det tur att jag lånade ett Game Boy Advance för ett tag sen, så jag har något att pyssla med! Spelar Super Mario World. Det är bra grejer det! Har spelat det jättemycket i min barndom fast på Supernintendo, så en liten nostalgitripp är ju aldrig fel. Har dock ingen aning om vad jag ska hitta på då jag inte orkar spela... Inte har jag någon vidare blogginspiration heller. Om ni har några förslag på vad ni vill att jag ska blogga om så får ni jättegärna höra av er!

2 kommentarer:

Prinsessan Flugsvamp sa...

Käre Mario!
Vad jag är underbart glad att du kommit så långt! Det är en grotta kvar har jag sett på kartan, men snart kommer du fram till lilla mig... Håll ut! Håll ut!
O, det gläder mig så ofantligt mycket mer än jag kan uttrycka med ord att du nu nalkas, för det är rätt trångt här i Bowsers clownhelikopter (även kallad Äggkoppen) och inte kan jag påstå att B luktar särskilt gott heller.Påminn mig att skicka honom en flaska Lacoste herrparfym när vi är på ett mer attraktivt avstånd ifrån honom! Extra trångt är det här eftersom Bowser envisas med att skruva på små mekaniska kopior av sig själv (han är inte lite självkär måste jag säga!). Ack, jag vet inte riktigt vad han tänkt ha dem till, men du kan ju se upp ifall du ser några! För övrigt har jag lyckats gömma undan ett par svampar åt dig, av den röda sorten som jag vet att du tycker så mycket om, och som du påstår gör dig stor och stark. Kom snart, min mustaschprydde rörmokare till prins, så att de inte hinner bli för gamla, och framför allt, kom för att rädda mig...
Din för alltid (eller åtminstone tills Bowser tar mig i nästa spel!),
Prinsessan Flugsvamp


(Meddelandet skickat, Mario tillhanda, genom Marie...)

Sofie sa...

Haha, bästa kommentaren jag har fått! :D