onsdag 30 november 2011

Sofies julkalender

Imorgon är det som ni vet december och det är ju julkalendrarnas tid. Jag tänkte inte vara sämre och tänkte därför göra en egen julkalender här i bloggen. Ett ämne om dagen, så får ni kanske lära känna mig lite bättre. Vissa lite djupare än andra om man säger så... Jag försökte ju skriva om ett antal ämnen förut, men det blev liksom bortglömt efter fyra inlägg och det var väldigt dåligt av mig så därför har jag lagt in dem i denna lista så att jag kan hålla vad jag lovade. Jag har ingen aning om huruvida något av det är intressant eller inte, men det är ju faktiskt valfritt att läsa min blogg. Dock är det ju verkligen roligt att det finns några som faktiskt gör det ändå!

Så nu ska jag verkligen försöka göra mitt bästa och ge er ett luckinlägg om dagen! Börjar imorgon den första december.


Lucka 01 – Min familj

Lucka 02 – Ett självporträtt

Lucka 03 – Mina förebilder

Lucka 04 – Den bästa dagen i mitt liv

Lucka 05 – Vad gör mig glad

Lucka 06 – Vad gör mig ledsen

Lucka 07 – Det här åt jag i dag

Lucka 08 – Vad är kärlek?

Lucka 09 – Min dag

Lucka 10 – Min bästa vän

Lucka 11 – Ett ögonblick

Lucka 12 - Det här hade jag på mig i dag

Lucka 13 – I min handväska

Lucka 14 – Den här veckan

Lucka 15 – Min senaste dröm

Lucka 16 – En bild som får mig att skratta

Lucka 17 – Mitt favoritminne

Lucka 18 – Min bästa jul

Lucka 19 – En grimars

Lucka 20 – En bild från när jag var liten

Lucka 21 – Mitt drömresemål

Lucka 22 – Jag genom åren.

Lucka 23 – Min favoritplats

Lucka 24 – Mina drömmar

1 kommentar:

E L I N sa...

Tänkte faktiskt också göra något liknande.. Tog ju foton förra året, det var kul men också lite stressigt ibland..