tisdag 29 november 2011

Resumé

DAGENS VILL HA: Hem maken.
DAGENS KLÄDSEL: Konjakfärgade manchesterleggings, vitt spetslinne, svart spetsblus, gråblå stickad kofta, vita strumpor. Rubbet från Flash.
DAGENS SMINK: Foundation, ögonskugga, kajal, mascara och rouge. (Låter så hemskades mycket när man räknar upp det sådär!)
DAGENS FRISYR: Locktångsvågor.
DAGENS HÄNDELSE: Är nog att jag har åkt till Sågmyra för att sova över hos mamma. Det är första gången.


DAGENS LÅT: The most wonderful time of the year (Har haft den i huvudet länge nu)
DAGENS PLANER: Det är ganska sent så jag har nog inte så mycket mer jag ska göra mer än att umgås lite med mamma.
DAGENS SAKNAD: Henric!!!
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte hann städa mer.
DAGENS SJUKA: Mår fint! Men jag saknar maken sjukt mycket.
DAGENS DROG: Pepparkakor i lunchrummet.
DAGENS ROLIGASTE: När vi talade om trollet, så stod trollets pappa bredvid.
DAGENS TRÅKIGASTE: Att Henric är så långt borta.


DAGENS FAVORIT: Lunch på china thai. Den var god.
DAGENS KÖP: En julstjärna och bomullspads.
DAGENS HUMÖR: Jodå, är på skapligt bra humör.
DAGENS ORD: På delad förstaplats kommer ”varmamackost” och ”pandapojken”.



(Vet inte varför det delar in sig i stycken sådär. Är irriterande!)

Inga kommentarer: