lördag 12 november 2011

Visste ni...

att jag vill - att det ska komma snö snart så det blir lite ljusare ute.
att min senaste kyss – var igår kväll.
att jag lyssnar mycket på
– jazz.
att jag funderar på
– hur vår framtid kommer se ut.
att jag pratar
– väldigt mycket med min syster. Finns ingen ände!
att jag inte gillar
– att frysa, vilket jag gör en stor del av året.
att min första riktiga kyss
– var i vågrätt läge.
att jag avskyr när folk snackar
– skit om sina män/pojkvänner inför sina vänner.
att kärlek är
– det absolut bästa som finns!
att jag gillar
– att det snart är advent och december.
att jag alltid kommer att
– kämpa för mitt äktenskap, no matter what!
att jag är förälskad i
– min man!
att sist jag grät var
– i torsdags när jag oroade mig för pengar och det blev för mycket.
att min mobiltelefon är
– frusen av sig och tuppar av om det börjar närma sig nollsträcket. För att inte tala om gammal!
att när jag vaknar på morgonen
– så somnar jag om igen.
att innan jag går och lägger mig
– så hinner klockan bli på tok för mycket jämt!
att idag har jag
– inte gjort mycket alls hittills.
att jag just nu tänker på
– att jag ska komma ihåg att gå till tebutiken.
att i kväll ska jag
– hyra film och se den med Henric. Chips ingår.
att i morgon kommer jag
– jobba dubbelt.
att jag hoppas
– att det kommer att gå bra för Benesser i framtiden.
att jag verkligen vill
- ha kvar de vänner jag har nu för resten av livet!

1 kommentar:

E L I N sa...

Det är jobbigt att oroa sig för framtiden och för pengar men man får försöka komma ihåg att saker och ting alltid ordnar sig. På ett eller annat sätt. Man kommer inte bli hemlös och hamna på gatan. Även om det känns så. :)
Jag hoppas också det går jättebra för Benesser och att ni ska slippa oro! KRAM