tisdag 1 november 2011

Första november

Dag: Tisdag, första november.
Frukost: Lingongrova med leverpastej och smörgåsgurka. Rabarber -och vaniljte och blodgrape - och apelsinjuice.
Dagens Outfit: Hittills endast svarta mjukisbyxor och blå fiskartröja, men jag ska nog byta om sen.
Humör: Blev precis väldigt påverkad av det tråkiga vädret och känner mig inte alls på särskilt bra humör just nu faktiskt.
Gjort: Ätit frukost och gått en promenad med Marie. Läst lite bloggar.
Planer: Leka med Marie. Pyssla bland annat.
Lunch:Pasta carbonara.
Läser: Bloggar.
Bästa: Vet inte riktigt än. Det blir nog att umgås med Marie och krama Henric när han kommer hem än sväng.
Middag: Vet ej ännu. Förhoppningsvis något gott! (Vem vill inte det liksom...?)
Väder: Grått, regnigt, mörkt och trist. Typsikt november! Ganska varmt dock.
Tänkvärda: Jag borde följa mina impulser mer och våga vara mig själv. Vad kan jag förlora på det?
Kom-i-håg: Ta med en tandborste till Marie!

Inga kommentarer: