tisdag 15 februari 2011

Ett och ett halvt sedan Dagen med stort D

Idag har jag och Henric varit gifta i ett och ett halvt år! Det går så fort och jag kan inte riktigt förstå att det är så länge redan! Men som man säger, tiden går fort när man har roligt och det har vi verkligen! Henric är det bästa som har hänt mig, tveklöst!

Första halvåret firade vi genom att äta ute och gå på bio, för det är ju den första riktiga hållplatsen då liksom. Ett halvår. Nu har vi ju däremot redan firat vår första riktiga bröllopsdag, men jag tycker nog ändå att man kan få fira lite när det är 1,5. Vi får väl se hur länge vi fortsätter med det, men det kan behövas något extra i februari faktiskt. För februari är ju februari, vinter och kyla som man nu är rätt trött på vid det här laget, men det är ett bra tag kvar till våren. Dessutom har vi alltid vår halvåriga bröllopsdag dagen efter alla hjärtans dag och då kan man ju faktiskt ta alltihop dagen efter, när inte alla andra är ute. Typ.

Vi hade i alla fall planerat det, men har Henric gått och blivit sjuk den stackaren, vilket gjorde att vi stannade hemma istället. Inte så kul. Det värsta av allt är att han är förkyld i tidigt stadie så jag bör inte vara för nära honom och kramas, vilket för mig innebär en smärre katastrof! Det är ju det värsta som finns nästan, att inte få kramas med Henric som har de bästa kramarna i hela världen! Och jag har ont i huvudet och känner för att krypa in hans varma famn, men får inte. Uuäääääh! Och på våran halva bröllopsdag dessutom! Nu tycker jag lite synd om oss faktiskt :(


2 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Henric har faktiskt fantastiska kramar!

GRATTIS på er 1½-årsdag, hälsa honom att jag hoppas att han kryar på sig, hoppas också att du slipper sjukan.

Stor kram till er!

E L I N sa...

Åh stackars er. Så himla typiskt. Men du kommer ju ha hela livet på dig att få Henric-kramar, som tur är! :)

Jag gillar verkligen den där bilden på er två. Så himla fin!

Grattis på 1½ dagen!