söndag 13 februari 2011

Hemsk dröm

Usch, i natt drömde jag en riktigt hemskt dröm! Det var som en psykologisk thriller fast i verkligheten fast i en dröm.
Jag drömde att en tjej (som jag känner litegrann) var försvunnen och sedan hittades hon mördad. Sen var det en till tjej som blev mördad och till slut visade det sig (hur vi nu kunde få veta det, men det var ju en dröm som sagt) att det var någon i min familj som var mördaren, men vi visste inte vem. Alltså någon av mina föräldrar eller någon av mina syskon. Vi bodde dessutom i samma hus och gick omkring och visste att någon av oss var mördaren. Man visste inte vem man kunde lite på... Lite senare i drömmen började jag dessutom misstänka vem det var vilket inte var det roligaste såklart, ja ni kan ju bara föreställa er själva! Usch, sådana där drömmar vill inte jag drömma! Inget mera sådant tack! Jag är i alla fall glad att det bara var en dröm för i verkligheten misstänker jag ingen familjemedlem för mord!