torsdag 24 maj 2012

Upptäckt

Jag har upptäckt något fantastiskt! Om jag har fönstret öppet i vårt sovrum så kan jag ligga i sängen och sola! Förstår ni vad bra? Jag är ju inte någon storsolare precis, åtminstone inte om jag inte har en sjö i närheten, men ibland kan det ju vara skönt att ligga i solen en stund. Det är ju dessutom betydligt skönare att ligga på sin säng än på en handduk på marken. Då kan jag ligga och lyssna på bruset från ån och suset från sovrumsbjörkarna. Hurra! Fast jag har ju självklart inte tänkt stanna inne hela sommaren för det, om ni trodde det!

3 kommentarer:

sommar-rummet sa...

HEJ!
När jag bodde i Falun solade jag oxå inne, liggandes på mitt skrivbord i lägenheten på Frejavägen.
:-)Suveränt!!! KRAM

Anonym sa...

När jag bodde i Falun på Frejavägen så solade jag också genom fönstret, fast mestadels i min fåtölj ;) Helbra var det!

Sofie sa...

Marith: Haha, ja det har jag nog hört talas om förut! Kul! Det är ju perfekt verkligen! :)

Erica. Du också? ! :D Så praktiskt med en fåtölj!