fredag 18 maj 2012

Fem år med den bäste

Jag och Henric har varit tillsammans i fem år idag! Känns overkligt att det redan har gått fem år och på samma gång så var det ju en evighet sen! Vi har ju varit tillsammans jämt känns det som. Om man kollar på bilder från 2007 ser man också att det även ÄR en evighet sen!

2007
Alldeles färsk var det här. Bara någon månad, eller knappt det. Vad små vi var! Henric hade inte ens hunnit fylla arton och hade långt hår.

2008
Studenten

2008
Förlovning.

2009

2009
Bröllop

2010
Bröllopsresa

2011

2012
Idag! Ni får en vacker pose av oss dagen till ära.

På fem har vi alltså hunnit gå i samma gymnasieklass, tagit studenten, förlovat oss, gift oss och bott i två olika städer. Det är väl inte så pjåkigt tycker jag! Nu ska det firas, tjoho!

2 kommentarer:

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Ja jösses vad tiden går. Det är fint att ni är så fina, tycker en här som "varit med" från början. Som det heter. Eftersom mitt busskort spelade en litenliten del i er kärlekssaga så känner jag mig litelite extra stolt. :)

KRAAAAM!

Sofie sa...

Elin: Vi är för evigt tacksamma över utlånandet av busskort! :)