fredag 18 maj 2012

Kväll i gott sällskap

Ikväll åkte jag, Henric och Marie för att spendera kvällen hos mamma och hennes sambo och hans son. Mycket trevligt hade vi, med varma mackor, När och fjärran-spel och friterade bananer. Har kommit på att jag nästa aldrig skriver sådana här "idag har jag gjort det här"-inlägg, om jag inte har bilder för jag tycker det kan vara så tråkigt ibland, men lite då och då kan man väl kanske göra det, därför gör jag det nu.

Dagens bästa - Måste nog nästan vara den hemgjorda friterade bananen med glass. Det är inte varje dag man äter det precis.

Dagens sämsta - När jag skulle köpa en klänning på lager 157 och så var det fel på min banks server så jag kunde inte betala med kort och inte Henric heller. Eftersom att jag är så dålig på att ha kontanter så gick ju det inte så bra alls. Marie däremot, som faktiskt hade kontanter med sig, hade hunnit gå ut och de stängde. Typiskt! Tur dock att jag har en mamma som bor i Sågmyra så hon kan gå och hämta ut den åt mig en annan dag. Bara lite bitter på att jag inte fick den på en gång, otålig som jag kan vara ibland.

Inga kommentarer: