söndag 4 mars 2012

Beige

Jag har länge haft väldigt svårt för att ha beiget på mig för det har känts som att hela jag har blivit beige, som den beiga kunden i Macken, om ni känner till den... Hade en beige täckjacka på högstadiet och det kändes som att jag försvann. Jag har en ganska gul hudton, ljusbruna fräknar och "gult" hår. För ett tag sen däremot vågade jag mig på att köpa en nougatfärgad kofta, och det kanske inte är så katastrofalt ändå? Det känns i alla fall ganska naturligt och skönt.

2 kommentarer:

vardaxlyx sa...

Ojoj vilka fina färger =) Kanon fin kofta och ännu finare halsband!
Va glad jag blev att du lämnade en kommentar på min blogg!! Dina ord värmer!!
MEGA stora kramar till dig denna måndag!!

Hanna sa...

Många som är blonda tror att de inte passar i beige men jag tycker det ser hiskligt fint ut!! :) du passar perfekt i beige. blir en så mjuk och naturlig ton. :) kram