måndag 12 mars 2012

Khaki

Nu har det ju blivit populärt med jeans i alla möjliga färgstarka färger, cerice och kornblått och så där. Riktigt så modig har jag inte varit, men jag har i alla fall köpt ett par khakigröna jeans. Tänkte att det kunde vara roligt att ha något annat än bara jeansblå och svarta byxor, och så passar de ju ändå till det mesta.

Blixtlås.

Jag har sagt det förut, men jag säger det igen. Ett tips till er som liksom jag inte är någon direkt byxmänniska, men ändå vill ha bekväma sådana. (Eller såklart även för er som gillar byxor, men vill ha något bekvämt.) Köp jeans på Flash, de är jättesköna! Och jag säger inte detta för att jag jobbar på Flash utan för att jag verkligen tycker det. Väldigt många kunder säger till mig att de aldrig hittar jeans någon annanstans, men att de alltid hittar det på Flash. Jag håller med dem, de har så mycket bättre passform och är mycket skönare än jeans på många andra ställen. Det brukar gå att hitta någon lämplig modell till nästan alla. Inte är de så hiskeligt dyra heller.
Detta är alltså ett tips för er som tycker att det är viktigare att jeansen är sköna, än att de har något speciellt märke. Fina är de ju också så klart.

Inga kommentarer: