tisdag 22 mars 2011

Sjuk

Är sjuk. På riktigt för jag är sängliggande. Det har jag inte varit på flera år. Visst har jag mått dåligt och varit superförkyld flera gånger, men så här har jag inte haft det på flera år. Vi är tre som har blivit sjuka... Det känns dock lite förvirrande alltihop. Jag har inte varit sängliggande sen jag bodde hemma, flera år innan jag flyttade hemifrån. Nu när jag är det igen bor jag också hemma, pga målningen i vår lägenhet. Känns som jag har flyttats tillbaka i tiden! Förutom att jag inte längre lyssnar på kasettband hela dagarna, nu kan jag kolla på kriminalserier på bärbar dator. Det är lite annorlunda.

1 kommentar:

E L I N sa...

Jag lyssnar fortfarande på sagor på kassett när jag är sjuk. Det är så rogivande. Fast tyvärr har jag bara Grodan Boll bandet kvar, så det har gått lite väl varmt i bandspelarn.