fredag 25 mars 2011

Äntligen klara!

Vår lägenhet är klar! Den är nu färdigmålad och tapetserad! Vi är dessutom jättenöjda med tapetresultatet och det ska bli så roligt att få flytta in vilket vi förmodligen kommer försöka göra i helgen. Både jag och Henric har varit sjuka i veckan så vi är väldigt slöa och orkeslösa, men vi får göra vad vi kan. Det var en hel månad sen vi flyttade från Borlänge!

Det kändes lite som i ett tv-program igår, ni vet när en familj i slutet får komma in i sitt hus och se hur fint det har blivit efter att hantverkarna har varit där (Vilket jag absolut tycker är höjdpunkten i sådana program!). Visserligen är det inte möblerat och klart, men ändå gick man där och utbrast "wow!" och "åh, vad fint!" och liknande.

Nu ska jag återgå till mitt funderande över hur vi vill ha möblerna! So long!

3 kommentarer:

E L I N sa...

Jippi!

Fredrik P och F sa...

Härligt! Jag kommer gärna och hälsar på i maj, om jag får =)

Sofie sa...

Fredrik: Självklart får du hälsa på! Du är så välkommen! :)