tisdag 8 mars 2011

Mitt nya hår

Nu bor vi ju som sagt hos min pappa medan lägenheten renoveras vilket innebär att vi sover i mitt gamla rum, lagar mat i vårt gamla kök och så vidare. Jag har liksom inte sovit här ens sen jag flyttade. Hos Henrics föräldrar var vi bott massor, men det beror ju på att de bor mycket längre bort från oss, men pappa bor i Falun vilket gör att vi inte har haft anledning att sova över då vi själva ha bott bara några mil bort. Det är i alla fall väldigt roligt att vara tillbaka!

Det jag tänkte komma till var i alla fall att detta så klart innebär att jag duschar och tvättar håret här och OJ vilket skillnad det har blivit på mitt hår! Jag blev nästan chockad när jag vaknade upp en morgon efter att ha somnat med blött hår. Vilken volym jag fick! Och det har jag även fått varenda gång jag har duschat här sedan dess. Enorm skillnad är det! Det måste vara vattnet... När jag bodde här hade jag långt hår, kanske det är därför jag känner så stor skillnad nu när det är kortare? Underbart är det i alla fall!

1 kommentar:

E L I N sa...

Fint! Vilken härlig effekt ändå! :D