måndag 7 mars 2011

Min nya vän

Jag har en ny klänning som jag bara älskar! Den är inte så avancerad utan ganska simpel, men det är väldigt mycket "jag" över den. Mina favoritfärger är det till och med! Marinblått och vitt (våra temafärger på bröllopet t ex). Den har smala tvära ränder på överdelen i dessa färger, vilket tyvärr inte syns så bra på bilden. Skuren på rätta stället är det också, älskar båtskärningen i halsen också.
Känns dock kanske lite tidig i mars, men jag har tjuvstarat... Tänkte bara dela med mig av min glädje över detta fynd. Den kommer nog bli flitigt använd!

2 kommentarer:

Stella sa...

Åh, vad fin! Den ser verkligen Sofie:ig ut! Jag skulle kunna spendera en förmögenhet på klänningar. Har just hittat en liten butik här i Edinburgh som säljer klänningar som är väldigt 50-talsinspirerade. Ska gå dit och kika någon dag då jag har sparat ihop lite pengar :D

Erica Oline sa...

Snygg klänning!! Kom att sakna dig och er så mycket nu när jag såg dig! Hoppas vi ses snart :|