fredag 3 augusti 2012

Världens längsta grillpinne och foliebananer

Detta var min semesters höjdpunkt. Grillmys i lillstugan om natten. Henric har förut gjort en grillpinne som är hur lång som helst. Det är typiskt honom det! Ska det vara så ska det vara lite extra, lite lyx på det hela. Inte lyx för en massa pengar utan lyx som man fixar själv. Typ som att man kan sitta i sängen och grilla korv vilket jag gjorde tack vare Henrics superlånga grillpinne. Dock fick Henric gå fram och titta på korvarna ibland efter min kommentar:
"Det är ju liksom lite svårt att se hur det går för korvarna härifrån." Gjorde i ordning korvarna gjorde han också, det enda jag behövde göra var att sitta i sängen och hålla i pinnen. Det är min man det! Bortskämd, det är jag det.

Sen blev det grillad banan med Schweizernötchoklad i. Det åt vi (håll i er nu...) hela fem gånger på semestern! Det är grejer det. Bananas in foliepyjamas!

Inga kommentarer: