tisdag 21 augusti 2012

Solosångsdöden och jag

Min mamma gifter sig på lördag och jag och Henric ska sjunga på vigseln. Kan ni gissa hur nervös jag är? Om ni känner mig vet ni att jag älskar att sjunga, men tycker INTE om att sjunga solo. (Visst, Henric är med och sjunger, men en hel del, eller snarare alldeles för mycket, sjunger jag själv) Sådant gör jag liksom inte! Tycker det är jättejobbigt verkligen! Så vad har jag nu gett mig in på? Det är ungefär som att en mycket höjdrädd person har bestämt sig för att hoppa fallskärm eller åtminstone åka upp i eiffeltornet. Jag märker tydligt på min sömnkvalitet att jag är stressad över detta... Om jag fick välja skulle jag inte jobba på dagarna utan bara sitta hemma och öva, öva, öva. Är mycket mer nervös än inför mitt eget bröllop. Nu får ni vara så väldigt snälla och hålla alla tummar och tår för min "fallskärmshoppning" på lördag! Tackar ödmjukast.

1 kommentar:

sommar-rummet sa...

Det kommer att gå som en dans...
KRAAM