måndag 27 augusti 2012

Min mammas bröllop

I lördags gifte sig min kära mamma med sin Börje. De var hur fina som helst och bröllopet blev precis så bra som man kunde hoppas på. Mamma passade ypperligt bra i sin fantastiska klänning som enligt mig andas lite "grekisk gudinna".

De gifte sig i Uppenbarelsekyrkan i Stockholm och det var den häftigaste kyrkan jag har varit i tror jag.

Modern och vacker på samma gång. (Vanligtvis brukar inte moderna kyrkor imponera så väldigt på mig.)

Jag och Henric stod för sången under vigseln. Jag överlevde! Kan ni tänka er? Och det gick faktiskt bra. Jag har överträffat mig själv och hoppat fallskärm trots höjdrädsla (bildligt talat!). Känner mig så lättad nu så det är svårt att beskriva. Även mitt och min systers tal gick bra och leken vi höll i. Jag kan andas igen! Puuhhhhhh...

1 kommentar:

Marika sa...

Nämen vad roligt! Den kyrkan hade jag skolavslutning i på gymnaiset och besökte en del gånger under den tiden när vänner sjöng i kören där!