torsdag 2 september 2010

Kroatien Del 1 - Resan och bröllopsdagen

Nu har det nästan gått två veckor sen vi kom hem från resan, så det kanske är dags för mig att lägga upp lite bilder. Jag har inte skrivit alls sen dess bara för att jag inte har förmått mig till att lägga upp någonting från resan ännu. Segpropp. Nu görs det i alla fall. Så för den som är intresserad; varsågod! och för den som tycker det är urtråkigt, titta bort!


Glada och peppade inför resan!




Utsikten var helt looovely!



Jag för mig redo för första badet.

Som ni kanske vet firade vi även vår första bröllopsdag under första riktiga dagen vi var där. Kan inte tänka mig ett bättre ställe att fira den på!

Här åt vi vår bröllopsmiddag. En liten skojig tillfällighet var att servetterna vid borden var vikta precis som på vårt bröllop.

1 kommentar:

http://hannahau.blogg.se/ sa...

Åh vad fina bilder Soff! Hoppas resan var bättre än bäst! :D