lördag 14 augusti 2010

Vi åker på bröllopsresa!

Nu bär det iväg! Eller ja, imorgon, men jag är inte säker på att jag hinner skriva något! Kroatien nästa alltså! Bröllopsresa for real! Here we come! Ciao! Finns det något mer käckt jag kan säga? Äh, jag är alldeles för trött... Vi har hållit på och packat hela kvällen för vi hade tvättid idag så vi kunde inte packa förrän våra kläder var torra. Sista minuten, jag vet, men så blev det. Nu ska här sovas och laddas!

Ha det så gott allihop, så ses vi om en vecka! Vi får väl se om vi tittar in på Internet någon gång under resan! Men som sagt, vi ska ju faktiskt på bröllopsresa så någon resedagbok tänker jag inte skriva...


Hit ska alltså Henric och Sofie, till Gradac på Makarska Rivieran! Det känns som att det här kommer bli bra! :D

1 kommentar:

Erica Oline sa...

Härligt det ser ut! Underbart vatten. Hoppas ni njuter riktigt rejält :)