onsdag 11 augusti 2010

Handlingens dag (ordvits)

Idag har vi handlat kan jag säga! Ojojoj... Först köpte jag tre presenter åt Henric. Sen blev det ett svalt linne till resan, en BH och ett par shorts på rea. Det sistnämnda är lite av en sensation då jag var på jakt efter ett par precis sådana som jag hittade, och jag hittar verkligen aldrig något på rea annars! Vilken fröjd! 50 kr kostade de bara...

Sen har vi även handlat en massa kalasmat för en massa folk, för imorgon. Salladsingredienser, tårtingredienser och cider (förlåt, jag menar dryck med ciderkaraktär...) Det blev dyrt! Även fast vi handlade på Willys, hehe... Och så har vi köpt tvättmedel och solkräm. Och beställt Kroatisk valuta. En dyr dag, med andra ord.

Nu har jag precis ägnat kvällen åt att slå in presenter åt Henric som han ska få imorgon bitti, och så ska han strax få tala om hur han vill ha sin frukost. Det ska ju vara bra att ha en fru när man fyller år! :)

Inga kommentarer: