onsdag 22 september 2010

Lyckan är stor!

JAG FICK JOBBET!!! Har verkligen svårt att förstå att detta är sant. Jag har väntat och väntat och till sist höll jag på att bli knäpp för att hon aldrig ringde och då tog jag till slut mod till mig och ringde och frågade. Lite otålig för man bli. Jag kunde verkligen inte tro min öron när hon sa att hon vill att jag ska komma och provjobba! Och så lät hon så där positiv som hon alltid gör, varenda gång jag har pratat med henne. Å, vad roligt det känns!

Jag kände mig ganska så självsäker i början och hade hopp. Det kändes bra på intervjun och så, men ju mer tiden går blir man ju lätt mer och mer osäker (jag i alla fall) och glömmer hur det kändes, så nu de senaste dagarna har jag faktiskt inte trott att det det fanns någon chans nästan. Därför är jag lite i chocktillstånd just nu...

För er som undrar vad det är förr jobb (ville undvika att säga det tidigare) så är det ett jobb på Indiska i Falun. Det är visserligen "bara" som extrapersonal som kan jobba när det behövs, men för mig är det ändå hur bra som helst. Det är en bra start, och det är ett jobb jag verkligen vill ha. Nu ska jag gå och fortsätta vara glad :)

Igår var frustrationen stor, nu är det lyckan som stor istället. Enorm!

4 kommentarer:

Erica Oline sa...

GRATTIS! Är SÅ glad för din skull. Har kikat in på din blogg flera gånger de senaste dagarna för att få se hur det skulle gå för dig, JIPPIIIIi! Hur bra som helst ju! Detta behövde ni verkligen, speciellt efter försäkringskassans knäppa beslut. Hoppas det går bra för dig på jobbet! :) När skall du börja jobba då? Kram!

Fredrik P och F sa...

Ååh GRATTIS =D härligt!

Hannah sa...

Jag är så förbannat glad för din skull! Du förtjänar verkligen det här Soff! :D

Sofie sa...

Tack alla!

Erica: Jag ska på introduktion v. 40 och sen får vi väl se när det dyker upp något :)