onsdag 24 oktober 2012

Glasögonprovning


 Har provat glasögon med Henric halva dagen idag. Eller ja, det är Henric som har provat för det är han som behöver ett par och jag följde med som smakråd. När vi sedan lånat hem ett gäng var jag ju tvungen att prova några jag också. Är jag osminkad kan jag inte ha några glasögon alls för då sticker de ut alldeles för mycket, men med lite mascara funkar det bättre. Detta är ju då inte de modeller som jag skulle låna hem åt mig själv, men det är alltid intressant att se vad man kan ha och inte. Man får ju ett helt annat utseende! Och så ser man ju lite smartare ut i glasögon också...


Dessa är verkligen inte alls jag, de är på tok för coola! Men de fick mig kanske att se lite, lite coolare ut än innan. Skulle kanske nästan kunna jobba på Carlings eller någon sådan affär där alla som jobbar ser lite coolare ut än vanligt folk. På ett speciellt sätt. Fast nä, riktigt så kan jag nog inte se ut hur jag än beter mig...

Inga kommentarer: