fredag 1 juni 2012

Har kommit långt nu

Att spara ut håret är det tråkigaste som finns ungefär. Fast det är en väldigt utdragen tråkighet som man inte tänker på precis hela tiden. Att spara ut hela håret eller bara luggen. För ganska precis ett och ett halvt år sedan bestämde jag mig att det fick vara nog med kort hår och började spara ut. Visste att jag hade en lång tråkig resa framför mig då jag verkligen ogillar halvlångt hår på mig själv. Luggen har jag också sparat ut sedan ett år tillbaka ungefär. Men vips så var det långt igen! Tycker faktiskt det gick väldans fort och smärtfritt och nu räknas det ju faktiskt som långt hår och inte längre axellångt eller halvlångt. Skönt! Dock slutar aldrig mina funderingar; lugg eller inte lugg. Det går inte, jag ändrar mig hela tiden. Men den får nog faktiskt vara långt ett tag nu i alla fall, men sen ska ni se att jag ändar mig igen. Håret får dock faktiskt förbli långt nu, så det så! Det känns mer som jag.

Inga kommentarer: