fredag 22 juni 2012

Second hand-fynd

Var på Pärlans second hand för ett tag sen med några vänner och fyndade lite. Brukar inte alls lyckas med det, men nu blev det några pinaler som fick följa med hem.

Först och främst hittade jag denna ljusstake/kandelaber. 35 kronor kostade den och det tyckte jag absolut den var värd! Den pryder numera vårt köksbord.

Ett avlångt silverfat.

En necessär som ser precis ut som den som jag brukar ha smink i fast mycket större. Verkade oanvänd.

En sån där sak som man har på stekpannan så det inte ska sprätta så mycket fett. Avskyr fettfläckar på kläder!

Och sist men inte minst en liten söt trälåda. Den kan man ju ha vad som helst i, men jag har inte riktigt bestämt mig än vad det blir.

Står en liten text på insidan vilket skänkte lite extra charm åt asken.

Inga kommentarer: