fredag 2 september 2011

Shopping på jobbet

Shoppade lite på Flash igår, butiken där jag jobbar. Blev dyrt och jag hade egentligen inte råd, men man är ju tvungen att ha kläder från butiken där man jobbar så klart och jag kände mig aningen trött på den svarta blusen jag har haft hittills bara.

Föll för den rostfärgade tröjan som jag visade här tidigare. Jag vet inte alls om det är en färg som jag passar i, men jag hoppas ju det. Det bästa var när jag skulle prova jeans. För det första tycker jag inte alls speciellt mycket om jeans vilket jag skrev om här där jag bedyrade att jag är en kjolmänniska (vilket fortfarande är väldigt sant!), och för det andra avskyr jag att PROVA jeans för det är nästan aldrig något som passar! Igår däremot så passade ALLA jeans jag provade! Det ni! Rätt sköna var de också, för att vara jeans. Sensation!



Tips och konstaterande: Flash har sköna jeans!

3 kommentarer:

E L I N sa...

Bra jeansdagar är bra dagar. :)

Johanna sa...

Vad kostade linnet? Så snyggt!
Du är snygg i den rostfärgade tröjan! Du är snygg i hela outfiten! Såg ju dig på stan! =)

Sofie sa...

Tack Eljo! :) Linnet kostar 249 kr och finns i svart och vitt.