torsdag 8 september 2011

Jamen vi kör en lista

Brukar du komma i tid? Tyvärr, tyvärr kommer jag inte i tid så ofta som jag borde. Jag kommer i tid till viktiga saker som jobbet t ex, men nja, lite tidsoptimism har jag nog ärvt av mamma. Jag var bättre för och sämre nu...

Har du bra kondition? Nej usch! Verkligen inte! Långt ifrån!

När blev du fotad senast? Det var nog jag själv som fotade för några dagar sen till min senaste sminkrecension i bloggen.

Hur känner du dig nu? Trött och framförallt trött i fötterna efter en jobbdag.

Vanligaste färg på dina kläder? Utan tvekan vitt, svart och blått.

Blir du bra på bild? Njae, det tycker jag nog inte riktigt. Det ska till många försök innan jag blir nöjd.

När och varför grät du senast? Det kom nog en liten tår i slutet av sjätte Harry Potter-boken för någon dag sen.

Var det pinsamt att svara på det? Äh!

Hade du en bra kväll i går? Jajamensan! Pysslade med syrran.

Din favoritdryck på morgonen? Godmorgon-juice, gärna blodapelsin.

Kan du laga mat? Jo, men det tycker jag nog. Är ingen mästerkock som lagar en massa fina specialrätter, men det jag lagar verkar uppskattat!

Är du nyttig? Ehum... Det lämnar vi osagt. Eller nej, jag erkänner. Inte speciellt!

Är du blyg? Har varit väldigt blyg när jag var yngre, många uppfattar nog mig som blyg än. Ibland, med människor jag känner mig osäker med, men inte så mycket längre. Det varierar!

Vilken tid gick du upp i dag? Hemligt. Vill inte erkänna!

Hur mycket krävs för att du ska bli full? Ingen aning.

Har du spytt offentligt? Nej, tack och lov. På en offentlig toalett dock, men ensam.

Hur många timmar sover du? Mellan sex och tolv timmar, hehe. Har ingen aning om hur länge jag borde sova för att det ska vara lagom. Kan sova hur länge som helst numera!

Vad sa du senast? "Du spelade samtidigt, så det blev jättedrygt."

Var du på festival i somras? Nej, ingen alls.

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Marie eller Henric. Det beror på vad det gäller.

Vad skulle du behöva nu? Mat i magen och massage på axlarna.

Har du snygga skor? Jodå, det tycker jag. Är inget skofreak alls, är väldigt kräsen när det gäller skor så därför gillar jag de skor som jag skaffar.

Vad var det första du sa i morse? "Henric, klockan är jättemycket, vi måste upp nu!" (Oops, där kom det fram att det var ganska sent jag gick upp...)

Sov du i din egen säng i natt? Japp.

Har nån annan sovit i din säng i natt? Ja, Henric, eftersom att den är lika mycket hans.

Har du körkort? Nej, och jag kan verkligen inte påstå att jag har kommit särskilt långt med det heller!

Är du ensam nu? Nej, Henric sitter vid skrivbordet och löder och spelar som vanligt.

Vad ser du fram emot mest denna vecka? Hemlisar.


Denna lista har jag norpat från byjowithlove!

4 kommentarer:

E L I N sa...

Det är faktiskt kul med listor!! Kanske snor den här.. :)

E L I N sa...

Sv: Jag tonade håret innan jag åkte hit i kastanj-brun typ. Men jag har tyyyyp såhär mörkt hår, fast mer grå-blont liksom. Men ibland gör jag blonda slingor och så blir det ju blekt på sommaren.

Hannah sa...

Det var en rolig lista Soff! Hur är allt med dig? Hur går jobbet? :) Kram!

Sofie sa...

Elin: Du passar väldigt bra i det i alla fall! :)

Hannah: Det är bara bra med mig. Det går finfint på jobbet och jag trivs jättebra verkligen! :) Kram!