onsdag 31 augusti 2011

Lägenheten full

Studion på Boomtown som Benesser har haft som replokal i två år har de nu fått lov att flytta ur eftersom att de har gått ut och nya elever kommer. Detta innebär att innan de får flytta in i sin nya replokal så måste Henric ha ALLA sina musikgrejer inne i vår lägenhet! Som ni ser så är det inte direkt lite! Tack och lov är det bara för ett tag. Vår lägenhet är inte direkt stor så den här väggen tar liksom upp lite space, om man säger så...



Jag bestämde mig därför att kontra med en egen vägg med grejer som ligger mig varmt om hjärtat, nämligen mina finklänningar:



Okej, jag medger, jag tog inte bara fram dem för att kontra med en egen vägg, utan jag håller faktiskt på att rensa och packa ner i förrådet de jag inte använder. Mina tre balklänningar t ex. Känns lite onödigt att ha dem framme i garderoben...



Måste tillägga att det var ganska tydligt vad jag gillar för färger! Allt gick i blått, svart och vitt. Och så några lila, vilket är lite otippat faktiskt. Inte min favoritfärg direkt och så har jag tre stycken i den färgen. Wierd...



Och så har ni förresten GULDKLIMPEN längst till höger på bilden, i en stor klädpåse. Min brudklänning alltså! Den åker inte ner i förrådet, för där vågar jag inte ha den. Nej, den får stanna här uppe i tryggt förvar! Och så kan man kika på den lite då och då!

Inga kommentarer: