onsdag 17 augusti 2011

En liten inblick från helgen

Tänkte lägga upp lite bilder från sommarens andra sommarstugsvistelse med Marie, men såg att det inte var så många. Dessutom är de flesta bilder på en massa godsaker, men jag lägger upp dem ändå. Det blir liksom ofta så, när jag är någonstans och tänker att jag måste ta lite bilder till bloggen. Då tar jag en bild på något ätbart och sen glömmer jag bort det!



Här är den enda bilden på en människa (och även den enda människan jag såg)



TP! Bra att fila lite på sin allmänbildning!



Potatishjärtan!



Te! Det viktigaste av allt. Undrar hur många koppar te det blev... Som mitt motto säger: "Te och kaka - så ska livet smaka!"



Obligatoriskt tillbehör!



Det ondskefulla chipset! Det var det ingen som vågade äta upp så vi slängde det i elden...



Detta levde vi efter i tre dagar! Och det är faktiskt inga problem alls när vi befinner oss därute i skogen... (Och ja, vi äter alltid en väldigt massa...vad ska vi säga? Mindre nyttiga saker när vi är där...) Det enda man kan göra är ju att ta vara på dagen och det gör vi mer än någonsin!

Inga kommentarer: