onsdag 10 augusti 2011

En liten lista om mig just nu

jag heter jenny sofie camilla



jag är för tillfället så mätt så jag kan spricka!



jag är duktig på att komma ihåg datum och konstiga detaljer.



jag tycker inte om att ha så lite pengar att man behöver tänka, räkna och planera om man ska köpa en glass.



jag är jättedålig på att gå och lägga mig och gå upp i tid.



jag läser bloggar med mycket blandat. Sällan något med bara ett tema i, som t ex mode...



jag gillar när folk uppskattar min bakning eller matlagning.



jag sjunger alltid folkvisor och trallar från viskursen när jag duschar.



jag älskar min man över allt annat på jorden.



jag önskar att jag och Henric skulle kunna jobba precis så mycket vi vill och tjäna precis lagom med pengar och ha precis lagom med fritid.



jag är inte speciellt bra på att dammsuga. Får ont i rygggen och blir svettig och arg!



jag pratar ofta och mycket med min syster om allt mellan himmel och jord.



jag tycker om Henrics farmors kanelbullar mer än alla andras bullar.



jag är beroende av Henrics kramar. Utan dem skulle jag bli sjuk!



jag har på mig jeans (hör och häpna!) och fiskartröja.



jag dricker inte kaffe, men mycket te.



jag lyssnar på glad musik om jag ska få något gjort.



jag blir arg på lite för mycket småsaker ibland.



jag är rädd för långbenta spindlar med tunna ben och liten kropp.



jag kan inte förstå varför jag har haft sådan otur med jobb hittills.



jag är pinsamt dålig på huvudräkning numera.



jag är uppväxt i ett gult tegelhus tills jag var tio. Sen i ett rött hus med vita knutar med stora gräsmattor och fårhagar runt omkring.



jag har för mycket att göra för att sitta här och skriva listor egentligen.



1 kommentar:

E L I N sa...

Vad förvånad jag blev av dina andranamn! Jag vet inte varför. Spännande! :)
Jag avskyr också spindlar med långa smala ben. Och harkrankar. Usch!