lördag 30 oktober 2010

Julklappar redan?

Jag funderar på det här med julklappar. Ska jag vara så effektiv och ute i god tid att jag börjar redan, eller ska jag skjuta upp det mot något som mer liknar sista minuten, som vanligt? Börjar jag nu tar jag ju liksom ifrån mottagaren möjligheten att byta... Samtidigt så har jag (utan att det menas som skryt) aldrig varit med om att någon har bytt en present från mig. Hmm...
Jag har ingen klar bild av vad ska ska skänka i år dock, så det kanske löser sig i alla fall? Alltså slutar med att jag gör det i sista stund.
Jag har i alla fall en liten föraning om varifrån jag tror att en hel del julklappar kommer komma ifrån, ehum...

1 kommentar:

Erica Oline sa...

Hihi det svåraste är att dra ur alla vad de önskar sig, och det gäller också en själv. Jag kommer på det under själva julshoppingen typ, vad jag själv skulle kunna önska mig - så det hela blir alltid uppskjutet känns det som.