fredag 1 oktober 2010

Gamla dansklipp

Idag har jag varit i mitt föräldrahem och rensat datorn på en massa av mina gamla bilder och filmer. Sitter och kollar på dem nu på min dator och det är faktiskt ganska intressant. Jag har nämligen en del filmsnuttar som jag har spelat in från när jag dansade, under gymnasietiden, som jag hade i övningssyfte förut. Det var så bra att kunna se hur det man gjorde faktiskt såg ut. Då såg man ju däremot allting väldigt kritiskt, när man direkt hade spelat in det. Nu däremot var det intressant att se, så där två och ett halv till tre år efter, eller mer. Jag kunde ju faktiskt dansa på den tiden! Jag inser det nu faktiskt... Det ser inte så tokigt ut.

Däremot är det lite svårare att se på alla dessa bilder då jag hade långt hår, de gör liksom att man inom sig ger upp ett lite uppgivet "Varför klippte jag av mig håret?!"

1 kommentar:

E L I N sa...

Men det braiga är ju att håret växer ut igen! :)