söndag 25 juli 2010

Tre inköp från ebay

Detta är en riktigt slö dag. Både jag och Henric har varit jättetrötta hela dagen. Jag vet inte om det beror på vädret bara, eller att vi har sovit för lite hela veckan och så sover man för mycket på helgen istället. Kanske är en kombination. Har i alla fall lyckats städa en del i lägenheten i alla fall så nu känns det trevligt att gå in i köket till exempel, som nu är helt rent, det gjorde det inte förut! Är i alla fall för trött för att skriva något intelligent inlägg, därför redovisar jag istället mina senaste inköp, om det av någon anledning skulle vara av intresse.

Dessa tre är inköpta på ebay:

Slog på stort och köpte åtta rakblad bara för att det är så hemskt dyrt i Sverige!

Solfjäder! Grymt skönt nu när det har varit så varmt.

Och sist men inte minst, ett skärp! Att ha i midjan...

Det var det det! Jag orkar inte räkna ut vad det blev att kosta, men inte var det då någon stor summa inte. Slutsats: ebay är bra!

Inga kommentarer: