onsdag 14 juli 2010

I farten och värmen

Hej! Sofie här, och bråttom har jag. Har varit rätt upptagen på sistone och har inte hunnit skriva, men har inte tid nu heller i och för sig. Internet har dessutom varit ur funktion. Idag har vi till exempel grillat hos pappa igen, och i morgon ska jag på bio med Katharina efter jobbbet. Full rulle alltså!
Annars jobbar jag och jobbar och jobbar och sliter i värmen! Å, denna värme! Orkar inte mer nu, inte när man ska jobba. Att jobba efter lunch, alltså i tvåtiden och framåt, är ju inte klokt. Då är det så förjordiskt varmt! Och igår var den värsta dagen någonsin i klimatväg! Luftfuktighet a la regnskog och hur varmt som helst! Var svårt att andas nästan. Nej, det är så varmt så jag tänker inte be om ursäkt för att jag klagar! Man vet ju inte vart man ska ta vägen! Men nu ska jag ta vägen i säng, tjohej! ZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

(Ps. Detta inlägg tog inte många minuter att kasta ihop. Vilken fart säger jag bara!)

2 kommentarer:

E L I N sa...

Då vet du hur jag har det varje dag. Det är därför jag är inomhus i ACn. Jag tycker väldigt synd om dig. Drick mycket vatten och ta många små pauser!

Erica Oline sa...

Ni verkar verkligen ha det varmt!! Och fullt upp :D Hoppas det blir lite svalare snart då och lugnar ner sig en smula. Ni skulle varit här o svalkat er, och vi skulle kommit hem o värmt oss lite :P