torsdag 29 juli 2010

Från en stuga till en annan

Nu har jag tillbringat några dagar i sommarstuga och imorgon bär det av till nästa sommarstuga med systern min igen. Det blir mys! Dock blir det ju till att lämna maken hemma och det är ju alltid lite svårt. Har väldigt lätt att sakna den mannen efter bara ett litet tag, men det ska nog gå bra ska ni se! Efter ett tag i alla fall... Blir bara borta i två dygn.

Nu är det bara tråkväder och ser ut att fortsätta med det. Det är ju nästan självklart att det blir så efter att man har jobbat i hetta och stekande sol nästan varenda dag i sex veckor. Då blir det ju självklart regn och rusk när man blir ledig. Vad annars?

Hade dock fint väder igår, vilket innebar sol och bad och en massa annat trevligt. Badade faktiskt tre gånger, men speciellt varmt i vattnet var det inte... Tror till och med att jag fick lite färg på magen vilket är trevligt! Har i övrigt bara färg på armar, bröstkorg, rygg och ansikten. Ni vet, som det blir när man jobbat ute i långbyxor och tubtopp. Ja, ni kan ju tänka er...

Nej, nu ska jag lämna datorn tror jag och hoppas på att Henric ska återvända från rep så vi kan äta tacos någon gång!

Inga kommentarer: