fredag 23 oktober 2009

IKEA

I måndags bar det av till IKEA. Jag måste säga att det nästan är pinsamt hur lätt det är att göra slut på pengar där! Men, men... Äntligen har man ett eget boende på riktigt (i Malung brydde jag mig inte så mycket att få i ordning, eftersom att det var... ja, i Malung liksom)



Vi har fortfarande inte packat upp allt vi inhandlade (det låter som att det är sjukt mycket ju! Inte riktigt...) Man packar liksom upp något, lite sporadiskt sådär. Vilket innebär julafton lite då och då!
Apropå julafton så är det inte långt kvar nu! Fast om man tänker på att Henric pratar om att spara skägget till jul så är det långt, hehe... :)



1 kommentar:

Linda Marie sa...

Trevligt bilkort!
Kan inte bestämma mig om jag tycker det är långt eller kort till jul... Är nog ganska kort. Vad önskar du dig? :)